Haha typ länge sen..

HAha det var typ as längeh sen jah skrev här på bloggen! haha sry mehn har inte haft ngt att skriva om, å datan har vart seg osv.. Ajah men igår så vareh juh alla hjärtans dah.. Som alla kanske redan visste haha? Ajaaa.. Jag å syster gick ut å lekte me hennes systemkamera.. Och sen lekte vi norrläningar hah,, var ute i skogarna å lyssna på nordman hehe.. Aja idag så hade vi typ skapande skola`? så vi skulle skriva massa olika saker berättelser osv,, för det kom en författare typ Katharina quick? (stavnings fel i guess)  Aja min fina berättelse som skulle handla om en död hund kanske kommer typ senare.. För vi skulle skriva t.e.x som om det var som en tidningsartikel,filminslag osv.. Jag å krisse skrev de typ som ett fjortis blogginlägg haha xD<33 Aja det var nog allt:P<3

See Yah
----- ♥


haha jag å syster xD som inte syns:P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0