Hejj allah

aja idah så har jah juh vart med Katie ofc <333 :D vi åkte in till stan och shoppade lite grannah, vart en bh, solglasögon ( me ,love xD) och hårspray <33 vi gick också in på sibylla ( Enköpings stolthet som vi sa HAHA ) Katie fick också kolla in i våran skola, för Andreas ( biblotikarien) släppte in oss :D Aja på sibylla tog vi lite kort höhö... lägger inte upp alla, men kan lägga in en elr två, för just nu är jag hemma hos christian, så jag har typ bara 4 kort som jag tvingade katie att skicka haha :P Wahaha har ju beställt massa material som jag kan göra egna armband, och kanske sälja? fast man vet juh inte om det blir bra, men om de blir det, någon som vill köpa`? XD haha <33 kommer nog inte sälja för så dyrt eftersom dom nog kommer vara lite amatöriga haha,, men det är ju alltid kul med en hobby?`fast om ja gillar det kanske jag köper en sån här stansgrejj? haha om ni fattar vad jag menar :P
Aja men nu ska jag väl gå och underhålla Christian som e lite uttråkad (misstolka inte ) xD
Ajah
See Yah Bitches!
----- ♥
Saow



På sibylla,, någon annan en jag som älskar mina brillor? xD haha <33

Kommentarer
Postat av: Elin H

wästerleden är inte enköpings stolthet!

2010-02-24 @ 15:28:16
Postat av: Saow

Mehn guhd var det de jag skrev eller?! jag skrev att jag å katie skojjahde om att SIBYLLA var Enköpings stolthet!

Desutom heter det Västerleden, inte med W?

2010-02-24 @ 19:27:18
Postat av: Anonym

hahaha du e fin på alla bilder o lite fjortis kanske med <333

2010-02-28 @ 00:39:18
Postat av: katie

glömde skriva att de va jag som kommentera :D skills

2010-02-28 @ 00:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0