Tjeeeuu

Hej allah! Vart lite sent, haha men börjar få lite jämnare uppdatering hehe.. :p Aja som sagt har juh varit hemma hos Christian idah, Kom hem ca halv 7 elr ngt.. Mina armbandsgrejjer kom idag!:D Skit söta berlocker HAha :P Fast jag märkte att jag beställt för små "ringar" och fästen '-.-.. Skills man har xD Aja det andra paketet med mockaband å verktygen kanske kommer imårrn eller på fredah får vi hoppas ^^, haha hoppas jag blir rik Haha (önsketänkande) Haha nejdå men man får väl drömmah? xD
Ska ti sthlm imårrn, drygt,,,.. först buss,sen buss igen, tåg,å sen buss. '-.- sen framme:D måste köpa ngt att ta med mig och äta på bussarna å tåget :P
Får nog köpa en ny väska om jag hittar ngn som ja vill ha xD Blir nog inte den som jah visade tidigare, eftersom den är vit och kommer bli fett smutsig om jah ställer ner den på marken,, Så om ja beställer från internet har jag bestämt mig för en annan väska :D *Smile*

Ajaaah Men nu ska jah typ sova elr ngt? måste gå upp tidigt imårrn :/
See Yah Bitches!
----- ♥
Saow



Blir nog denhär,, fast i svart :D<33

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 13:35:59
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste du vara så bitchig?

2010-02-25 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0