Tjoou!

Hejsan allah, Idah är jag med Katie :D Och igår fick vi lov OHH YEEES!:D Men de e fett synd att dom från stockholm har lov vecka 9 :/ Fast jag fyller juh år på måndah! Så gratta everybody!!:D <33 MOHAHAHAH 14 år lixom fjortis:D Fett med kul,, <33
Har shoppat en munkjacka idah med, stog och valde mellan den blåa å den röda, och den röda vart det :D <3 Har inga bilder nu men aja...
Sen igår fick jag en födesledagspresent Av krisse å Katie:D av Krisse fick jag brun utan sol ( haha oväntat) Och en liten sak där man kan lägga grejjor i där det sår BITCH :D Haha å av katie fick jag min efterlängtade nessecsär (stavning) HAha Tack <333







See Yah
----- ♥

Saow

Kommentarer
Postat av: krisse

Graaaaaatiiis bäääjbh!:D<33333

Saknardejjmest här borta!<3333

2010-02-22 @ 10:25:52
URL: http://krissesedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0