Städa '-.-,,

Hej just nu sitter jag här och städar!:/ Och lyssnar på musik ^^, För Ebba kommer sen:D<33 Fett saknad <33
Kanske kommer bilder sen om vi orkar ta några,, elr orkar lägga in på datan ^^, Kanske träffar
Den orakade bananen senare (Robin) Haha xD Ska nog bli kul:P va ganska länge sen,, Usch imårrn äre skola:/ Har engelska prov, Och hann nt ta hem böckerna för jag var sjuk i fredags, Stackars mig *host*host* xD Aja som tur hare gått över en del, Fast man får väl hoppas att de blir värre tills imårrn, Så att man får vah hemma? Haha.
Åååh jag känner mig så fattig just nu:/ Ska ju köpa en egen data, Fast jag vet nt vilken färg, Hjälpa mig kanske? Svart,vit elr rosa hmm... Aja de kanske bara e datan som räknas? :P åå föresten de vart ingen hårgärg igår, hann typ nt köpa för vi skulle åka å hämta sis, Men aja får väl bli nån annan gång, Men nu så ska jag ha så kul med att städa
soo See Yah♥
Saow


Hmm vilken färg? xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

orakade bananen undrar vem det e hahaha xD

2010-02-05 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0