Sorry för dålig uppdatering:/

Hej allah! Ursäkta dålig uppdatering men har som sagt vart i stockholm med kusin hela helgen x) <33 vi tog lite kort haha, med lite teman, Jag var typ läskig haha typ blandning av häxa/troll osv Haha <333 Aja hade iaf typ svart ögonskuggah i hela ansiktet haha <333
Ajah vi var i Kista,vällingby osv,<33 och jag har fettat upp mig på donken hela helgen typ haha !:P
Sen så köpte jag en munkjacka som var hel grå utan dragkedja :) Sen har mina hörlurar kommit! valde som sagt dom svart/guldiga, Sen så har jag varit lite med Christian, gjorde inget spec, haha förutom att jag tvingade han att se på Disney filmer med mig :) Haha vi titta på Lady & Luffsen höhö.. Fast jag somnade så han fick titta klart själv haha :P sen så har jag fastnat i låten som siames katterna sjunger " Vi är två små rara siameser" Har typ sjungit på den sen igår :) Ajah blir väl mera inlägg senare!
Puss !


Gammal bild på mig å kusin <33





HAHA Bild från helgen! <33 Liknar jag ett monster elr vad? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0