TrååKigt

Hej allah!
Idah så har det varit en ganska "vanlig" dag,, Gav ju krisse hennes present:D eftersom hon fyller år på onsdag
<33
Sen så glömde ja juh att ta på mig brun utan sol.. höhö så krisse var inte så glad när hon kom orange och inte jag xD Fast sen så tog hon massa faundation och puder så att jag också såg orange ut :S så nu e jag orange med.. Men tar kanske brun utan sol senare,, imorron ska vi ju ti kunskap.. de blir roligt (tror jah)
Har inte så mkt mer att skriva då haha !:p
Asså USCH jag har bara gamlaa bilder, och dom jag tog förra veckan! As jobbigt! pallar inte ta nya hahah...
ja justja! i födelsedagspresent så fick jag en ny nessecär (stavning?) av katie! som jag ÄLSKAR och som jag kallar "Min Bebis" Haha <33

Puss på er!<3

Saow
---- ♥





                                   MIN BEBIS!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0